Naprawa kserokopiarek oraz innych urządzeń

Nasza firma wykonuje pełną obsługę serwisową urządzeń kserograficznych. Zajmujemy się naprawą kserokopiarek, a także świadczymy usługi serwisu kopiarek różnego typów i producentów.

Wszystkim klientom zapewniamy bogaty asortyment produktów oraz wszelkie niezbędne usługi serwisowe wraz z naprawą kserokopiarek i urządzeń biurowych. Działamy głównie na obszarze województwa zachodniopomorskiego, w którym znajduje się siedziba naszej firmy. Jednak obsługujemy także klientów na terenie całego kraju, a nawet w miejscowościach przygranicznych po stronie niemieckiej – od serwisu, poprzez dostawy materiałów eksploatacyjnych, aż po dzierżawę kserokopiarek.

Propozycja dla każdego klienta

Nasza propozycja to umowa serwisowa występująca pod nazwą Pakiet Pełnej Ochrony Serwisowej. To zbiór usług z dziedziny serwisowania oraz naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Tego typu umowy zawarliśmy z wieloma urzędami administracji państwowej, placówkami oświatowymi i przedsiębiorstwami.

Umowa serwisowa oparta jest na prostych zasadach – najistotniejsze jest to, że jedna firma staje się odpowiedzialna za działanie całego Państwa sprzętu. Okresowa kontrola – konserwacja wykonywana zależnie od typu, wydajności i zużycia kopiarki, a także miesięcznie lub kwartalnie – ma decydujący wpływ na eksploatację urządzenia.

Pełny serwis naprawczy urządzeń kserograficznych

 

Serwis kopiarek i drukarek – dodatkowe usługi

Poza standardowym serwisem kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wykonujemy także dokumentację serwisową. Obejmuje ona wszelkie wymiany materiałów po przedstawionym kosztorysie naprawczym.

Podczas przeglądów serwisanci naszej firmy sporządzają notatki, w których określają stopień zużycia podzespołów oraz miejsca, gdzie wymiana części jest niezbędna. Sporządzony zostaje kosztorys naprawczy, który przedstawiamy osobie upoważnionej do jego przyjęcia. Dopiero po zaakceptowaniu tego kosztorysu realizujemy wszystkie naprawy. W naszej praktyce stosujemy bardzo często formę limitu kosztów naprawy. Natomiast jeśli naprawa przekracza wcześniej ustaloną kwotę, wtedy wymagana jest pisemna zgoda zleceniodawcy, aby była kontynuowana.

Prowadzimy historię napraw np. w formie książeczki napraw – w niej wpisywane są wszelkie wymiany i naprawy kserokopiarek i innych urządzeń. Książka ta może znajdować się bezpośrednio przy kopiarce i stanowi źródło informacji dotyczących eksploatacji urządzenia. Historia naprawy każdego urządzenia w naszym serwisie trzymana jest na serwerach w formie elektronicznej.

Wykonujemy także ekspertyzy techniczne, ekspertyzy powykonawcze i kasacyjne, a także protokoły zniszczenia oraz wydajemy zaświadczenia dotyczące zagospodarowania odpadów.

Mamy nadzieję, że propozycja naszej firmy spotka się z Państwa zainteresowaniem, pozwoli obniżyć koszty prowadzonej działalności i zapewni usługi wysokiej jakości.